• Stołówka szkolna

Opłata za obiady w lutym 2023 wynosi:

• klasy I-VIII- 85 zł

Wpłat za obiady należy dokonywać wyłącznie przelewem na konto szkoły: 628085 0005 0007 2980 2000 0080

Po uregulowaniu wpłat uczniowie klas IV-VIII proszeni są o zgłaszanie się po kartki na obiad.

Wpłatę za luty proszę uregulować do 10 lutego.

• KONCERT KOLĘDOWY

22 stycznia w Mediatece odbył się koncert kolędowy w wykonaniu dziecięcej scholi GLORIA działającej w parafii M. B. Częstochowskiej i jako koło artystyczne w naszej szkole. W niedzielę Słowa Bożego świętowaliśmy cud wcielenia - poprzez śpiewanie kolęd radowaliśmy się, że SŁOWO stało się CIAŁEM. Dzieci wcieliły się w rolę kolędników wędrujących do Betlejem, a wystąpiły w strojach z Orszaku Trzech Króli. Niektórzy przybyli na wielbłądach;) Nie mogło zabraknąć też górali i utworów wykonanych na góralską nutę. W radosnych kolędach i pastorałkach oddawaliśmy cześć Nowonarodzonemu i śpiewaliśmy Mu kołysanki. Aniołowie w pieśni "Noel" wyjaśnili sens przyjścia Jezusa na świat. Wspólnie z publicznością uznaliśmy, że Dzieciątko jest naszym Panem i Królem i poprosiliśmy Je o błogosławieństwo. Na koniec kolędnicy złożyli wszystkim życzenia kolędą Arki Noego "Największy Gazda": "Byście wolę Bożą pełnili..."

Dziękujemy wszystkim za przybycie i wspólne kolędowanie w radosnej atmosferze. Panu Jarkowi Szaciłowskiemu i wszystkim pracownikom Mediateki za obsługę techniczną i pomoc w realizacji prób. Panu Rafałowi Supińskiemu zaś za sfilmowanie imprezy, dzięki czemu przesłanie koncertu dotrze do większej liczby osób.

Beata Grygo

• Wyjazd integracyjny klas IVa, IVc i Va

18 stycznia klasy IVa, IVc i Va uczestniczyły w wycieczce szkolnej do Białegostoku. Pierwszym punktem naszej wyprawy był klub Hula Kula. Dwie godziny gry w kręgle i bilarda wprowadziły wszystkich w dobry nastrój. Następnie udaliśmy się do Pałacu Branickich, a dokładnie do Muzeum Historii Medycyny i Farmacji, mieszczącego się przy Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku. Zwiedzaliśmy gabinety lekarskie wyposażone sprzęt medyczny używany przez lekarzy ponad sto lat temu. Samodzielnie wykonaliśmy w laboratorium farmaceutycznym mydło, które mogliśmy na pamiątkę zabrać do domu. Na koniec wycieczki obowiązkowa wizyta w McDonald's. Szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy do Moniek.

Opiekunami na wycieczce byli p. Danuta Godlewska, p. Jolanta Zdańska i p.Tomasz Zdański

• „Polskie kolędy i pastorałki”

Dnia11 stycznia uczniowie z naszej szkoły wraz s. Małgorzatą uczestniczyli w konkursie kolęd i pastorałek - „Polskie kolędy i pastorałki”, który zorganizował Zespół Szkół Ogólnokształcący w Knyszynie. W konkursie wzięli udział uczniowie z Knyszyna, Kalinówki Kościelnej oraz Jasionówki. Naszą szkołę reprezentowali:

• kl II b Nikola Bigda z pastorałką „Pachnie świętami”,
              • kl III b Piotr Magnuszewski z pastorałką „Tylko jedna jest taka noc”,
              • kl IV a Natalia Załoga z kolędą „Pójdźmy wszyscy do stajenki”,
              • kl VI a Tola Niemotko z pastorałką „Prosto z nieba”,
              • kl VIII b Anna Grygo z pastorałką „Noel”.

Nasi uczniowie otrzymali wyróżnienia za wykonanie pastorałek i kolędy. Uczniów do konkursu przygotowały: Pani Beata Grygo oraz Pani Elżbieta Wiszowata. Dziękujemy Paniom, które przygotowały uczniów do konkursu. Dziękujemy uczniom, którzy godnie reprezentowali naszą szkołę oraz ich rodziców, którzy wspierali dzieci w tym przygotowania, a także za dowiezienie dzieci na konkurs.

Siostra Małgorzata

• Stołówka szkolna

Opłata za obiady w styczniu 2023 wynosi:

• klasy I-VIII- 65 zł (pomniejszono o dzień 20 XII 2022r.)

Wpłatę za grudzień proszę uregulować do 10 stycznia.